پست‌های پرطرفدار

۱۳۹۱ دی ۳, یکشنبه

خوراکِ میگو بادمجان


ترکیب میگو و بادمجان، به به

بادمجون را (ترجیحا با پوست) بصورت حلقه‌های یک سانتی ببرید و در روغن سرخ کنید. رب گوجه را در یک لیوان آب حل کنید و به آن فلفل سیاه نسبتا فراوون، یک حبه (فقط یک حبه) سیر رنده شده و مقداری نمک اضافه کنید و این محلول را روی بادمجون‌های سرخ شده بریزید و میگو‌ها را هم به آن اضافه کنید و با شعله ی ملایم حرارت بدین تا اینکه آب آن بخار شود و یک سس غلیظ روی میگو و بادمجون، باقی‌ بماند.
بعد از صرف این خوراک، مقداری مربا میل کنید تا اینکه بالانس بهتری از نظر PH در بدن بوجود بیاد.

۷ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. سلام خانم فریبا، سعی‌ کردم وبلاگتون کامنت بگذارم اما مرتب میگه: کد اشتباه بود

      حذف
  2. خیلی اینجا رو دوست دارم استاد کفایی عزیز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام خانمِ مهربون. منهم حضور گاه به گاهِ شما رو در اینجا قدر میدونم.

      حذف
  3. ostad nemitunam tasavor konam tarkibe bademjun va meygu ro, vali vaghti shoma migin bah bah yani bah bah dige ,dastetun dard nakoneh

    پاسخحذف
  4. آخییییییییییی...این عکس...یادش به خیر
    من تا حالا میگو رو بابادمجون امتحان نکردم
    در ضمن دق کردم از ندیدن وبلاگتون...فقط متن هاش رو توی ایمیلم می دیدم و ومی خوندم...آخیشششششششششششششش

    پاسخحذف
  5. ترکیب میگو و بادمجان خیلی خوشمزه به نظر می رسه.منم تا به حال امتحانش نکردم ولی چون هم میگو و هم بادمجان خیلی دوست دارم ،به زودی امتحانش می کنم .دستتون درد نکنه جناب کفایی

    پاسخحذف